logopeda-praca

Wakacje na półmetku! A to oznacza, że potrzebna jest nam Twoja pomoc!

Zapraszam Cię serdecznie, abyś dołączyła do naszego zespołu terapeutycznego! Pracujemy w formie zdalnej z sukcesami już od wielu lat (od 2015!). Aktualnie obsługujemy około 200 rodzin miesięcznie, a w zespole jest 14 osób. Naprawdę warto do nas dołączyć 🙂

Dlaczego warto aplikować?

Nasza metodologia pracy zdalnej jest unikatowa. Mamy opracowaną własną systematykę pracy oraz materiały, które nie są dostępne w żadnej książce, sklepie czy na szkoleniu. Wiele się od nas nauczysz i Twoja kariera zawodowa nabierze zupełnie innego wymiaru. Oczywiście pod warunkiem, że będziesz uważnie i sumiennie podchodzić do powierzonych Ci zadań. Sporo wymagamy, ale też dużo dajemy w zamian!

Logopeda Praca Zdalna – Rekrutacja 2024

Aktualizacja 10 października 2024

Stanowisko: Logopeda praca zdalna


Miejsce pracy: Polska (praca 100% zdalna)

Rodzaj pracy: 100% Zdalna. Umowa o świadczenie usług lub B2B. Działalność gospodarcza nie jest konieczna, ale będzie dla Ciebie na plus pod wieloma względami!

Czas pracy: Docelowo 30 – 40 godzin w miesiącu.

Logopeda praca zdalna – Zakres obowiązków:

  • Praca z dziećmi z wadami wymowy,
  • Tworzenie zajęć terapeutycznych w oparciu o innowacyjny system terapeutyczny oraz z wykorzystaniem naszej autorskiej bazy materiałów,
  • Prowadzenie oraz nadzór terapii logopedycznej,
  • Mentoring rodziców,
  • Prowadzenie dokumentacji i pisanie raportów,
  • Pogłębianie wiedzy z zakresu metod terapii,
  • Utrzymywanie kontaktu z klientami.

Wymagania:

  • Pełne wykształcenie logopedyczne,
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy w zawodzie logopedy,
  • Możesz poświęcić od kilku do kilkunastu godzin tygodniowo na pracę zdalną,
  • Dostępność minimum 2 dni w tygodniu popołudniami od 15:00 w górę (może być również sobota w ciągu dnia),
  • Rzetelność, terminowość oraz umiejętność czytania ze zrozumieniem,
  • Podstawowa umiejętność korzystania z komputera, programów z pakietu Office, poczty e-mail oraz komunikatora internetowego etc.,
  • Konieczny jest komputer z dostępem do Internetu oraz kamerką,
  • Obowiązkowo rezydencja podatkowa w Polsce (nie możesz mieszkać za granicą).

Co możemy Ci zaoferować:

  • Angażującą i satysfakcjonującą pracę bez wychodzenia z domu,
  • Uczciwe wynagrodzenie,
  • Możliwość nauki i rozwoju pod okiem specjalistów z naszego zespołu,
  • Udział w projekcie o międzynarodowym zasięgu,
  • Swobodę w planowaniu pracy i prawdziwe oddelegowanie odpowiedzialności,
  • Elastyczność przy zwiększaniu liczby pacjentów,
  • Autorską bazę tysięcy materiałów logopedycznych,
  • Mentoring merytoryczny oraz wsparcie przy prowadzeniu terapii,
  • Służbowy telefon,
  • Bonusy zespołowe (książki, szkolenia, spotkania itd.)
  • Umowę B2B, lub umowę o świadczenie usług.

Jak aplikować?

Wyślij e-mail na rekrutacja@logopasja.pl z prośbą o formularz zgłoszeniowy na konkretne stanowisko oraz kilkoma zdaniami o sobie. Napisz ile lat pracujesz jako logopeda, czy praca w formie zdalnej będzie Ci odpowiadać (np. jaką masz dostępną ilość godzin w tygodniu) i dlaczego chcesz do nas dołączyć.

Nie wysyłaj do nas swojego CV. Na razie go nie potrzebujemy.

Dodaj również we wiadomości e-mail następującą klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000, z późn, zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Powodzenia!